torsdag 14 november 2013

Jag o Hanna har sovit på sjukhuset.
Igårkväll fick hon lös mage o lära duscha ytterligare en gång alla sängkläder fick bytas o sängen spritas. Sen somna hon om alla fall. Håret faller i omgångar hela kudden får strån. På morgonen får Hanna äta flytande frukost fram till nio, sen får hon vara på fastasnde mage frsam till nedsövning. Vi har ingen tid än men kan komma ner vid ca 14-15.00 tiden. Edan kom syskonstödjaren upp o prata med Jennifer hon fick följa med honom till sjukhusskolan och även träffa sin sjukhuslärare hon jobbade med skoluppgifter ett tag. Lars och jag har fått ge ifrån oss 3 rör blod vardera för att få vårt blod typat. Detta för att även kunna se hur Hannas blod är uppbyggt. DE tog fyra rör med blod av Henne. mig hitta de inga bra ådror på så de lära ta från ovansidan på min Hand, kan säga att det kändes rejält o att jag kände mig svimfärdig medans de höll på. Hanna ät ledsen för att hon inte får dricka nåt på flera timmar. Hon får fukta läpparna med blöt papper. jag sympatifastar med Hanna. Man har ju inte lust o äta själv heller när hon inte får. Lars o jennifer har gått ut en sväng för att posta några brev till olika ställen. de skulle även handla nåt. sen kommer de tillbaka.
Jag mår inge bra idag.....det känns förjävligt.

1 kommentar:

  1. Usch tycker så synd om er! livet är alltför orättvist.

    kramar till er <3

    SvaraRadera